Hana Machková - Mezinárodní marketing
Doručení po ČR zdarma Skladem

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe

Nakladatel:  Grada 2015
Skladem
-10%
299 Kč
269 Kč

Anotace

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Mezinárodní marketing
Autor:
Machková, Hana
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024753669
ISBN:
978-80-247-5366-9
Popis:
1× kniha, vázaná, 200 stran, česky
Rozměry:
17 × 24,6 cm
Rok vydání:
2015 (4. vydání)