Petr Žantovský - Mediální ...

Mediální manipulace a krize v ČT

Nakladatel:  CEP 2015
Není skladem
Na prodejnách 
Možné zakoupit na následujících prodejnách (za běžnou cenu bez internetové slevy):
Stav skladu na prodejnách bez záruky.
-10%
165 Kč
149 Kč
pohlídat

Anotace

Kniha popisuje příběh české „televizní krize“ roku 2000. Zachycuje události a činy těch, kdo se v ní angažovali na jedné či druhé straně. Upozorňuje na zákulisní motivy a příčiny celé události a zveřejňuje, v té míře poprvé, fakta a dokumenty dokazující, že „svoboda slova“ byla tím posledním důvodem, proč k oné televizní krizi došlo, přesněji: proč...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Mediální manipulace a krize v ČT
Autor:
Žantovský, Petr
Nakladatel:
CEP
EAN:
9788087806975
ISBN:
978-80-87806-97-5
Popis:
1× kniha, brožovaná, 280 stran, česky
Rozměry:
14,8 × 21 cm
Rok vydání:
2015 (1. vydání)