Vladimír John - Marketing ...
Snížená cena

Marketing menších a středních firem

Nakladatel: Meriglobe 2016
Není v prodeji
57 Kč
pohlídat

Anotace

Spojte své jméno s názvem firmy – Stanovte si cílovou skupinu – Nastavte si jasnou strategii marketingu – Vytvořte si komunikační mix – Komunikujte vždy jeden produkt – Budujte svou značku – Nezanedbávejte stálé zákazníky – Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit – Nejčastější chyby v marketingu

Marketing menších a středních firem...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing menších a středních firem
Autor:
John, Vladimír
Nakladatel:
Meriglobe
EAN:
Doporučená prodejní cena:
199 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 16 stran, bez zabezpečení DRM, 0,4 MB ePUB ePUB, 1,0 MB Mobi Mobi, 1,4 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2016