Hilary Collinsová - Kreativní výzkum

Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví

Nakladatel: Barrister & Principal 2017
Rozebráno
221 Kč
pohlídat

Anotace

Příručka Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Kreativní výzkum
Autor:
Collinsová, Hilary
Nakladatel:
Barrister & Principal
EAN:
9788074851254
ISBN:
978-80-7485-125-4
Doporučená prodejní cena:
245 Kč
Originál:
Creative Research
Překlad:
Mlejnek, Vít
Popis:
1× kniha, brožovaná, 212 stran, česky
Rozměry:
17 × 21 cm
Rok vydání:
2017 (1. vydání)