Byron Sharp - Jak se budují značky

Jak se budují značky

Nakladatel: Omega 2018
Rozebráno
359 Kč
pohlídat

Anotace

Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Jak se budují značky
Autor:
Sharp, Byron
Nakladatel:
Omega
EAN:
9788073906184
ISBN:
978-80-7390-618-4
Doporučená prodejní cena:
399 Kč
Překlad:
Sumcov, Petr
Popis:
1× kniha, vázaná, 248 stran, česky
Rozměry:
16 × 23,5 cm
Rok vydání:
2018 (1. vydání)