Kára Haunerová, Vladimíra Khelerová, Zuzana Šimonovská - Fashion management

Fashion management

Nakladatel: Grada 2019
Rozebráno
269 Kč
pohlídat

Anotace

Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží,...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Fashion management
Autor:
Haunerová, Kára, Khelerová, Vladimíra a Šimonovská, Zuzana
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788027121137
ISBN:
978-80-271-2113-7
Doporučená prodejní cena:
299 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 192 stran, česky
Rozměry:
16,5 × 23,5 cm
Rok vydání:
2019 (1. vydání)