Gustav Tomek, Jiří Vašíček, Věra Vávrová - Marketing v energetice
Otevřít stranu 99

Marketing v energetice

Nakladatel: Grada 2002
Není v prodeji
201 Kč
pohlídat

Anotace

Marketing v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu. Specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikace, tvorby ceny).

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing v energetice
Autor:
Tomek, Gustav, Vašíček, Jiří a Vávrová, Věra
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
201 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 248 stran, bez zabezpečení DRM, 1,9 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2002