Snížená cena
Skladem
Divadlo ulice / Theatre of the Street: Reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu modernismu, 1918–1938 / Theatre of the Street: Advertising and Window Display within the Context of Modernism, 1918–1938
Nakladatel: UMPRUM
2021
630
False
1
127
2
4
24
296032
0
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si zboží do oblíbených.
Skladem |
630 Kč
|
Anotace
Teoretik Karel Teige ve dvacátých letech minulého století použil slovní metaforu „divadlo ulice“ pro pulzující, dynamický vizuálně-akustický děj, který se tou dobou odehrával v centrech větších měst. Měl tím na mysli nejen všudypřítomný dopravní lomoz a ruch, ale i novou urbánní ikonografii, kterou tvořily vývěsní štíty, portály obchodů, osvětlené...
Zobrazit celý text