Kniha je interpretací architektonické tvorby jedné z nejvýraznějších osobností střední generace Ondřeje Císlera (1972) prostřednictvím vlastního textu a obrazového eseje zachycujícího jeho realizace.
Sto let od smrti Rudolfa Steinera († 30. 3. 1925), rakouského filosofa, okultisty, architekta, designéra, tvůrce antroposofie, waldorfské pedagogiky, biodynamického zemědělství či eurytmie vychází kniha Pražská antroposofická moderna 1907–1953.
Jak prozrazuje sám název skupiny, B. K. S. (Bude konec světa) se vedle absurdity věnuje tématice smrti, ošklivosti, morbidity a nihilismu. Jde o jedinečnou kroniku endemitu, který by ve světě odborných diskursů vyhynul.
Planeta Kampus vznikla jako kolektivní studentský projekt vyplývající z frustrace z měnícího se klimatu. V jejích fiktivních časoprostorech rozkládájí jejich dosavadní představy o současném světě.
O českém výtvarném umění mezi léty 1947 – 1960 nebylo dosud nikdy uvažováno v širším evropském kontextu, který by se vyhnul stereotypu „železné opony“.
Medijní kresby jsou širší veřejnosti neznámé a v ucelenějším souboru reprodukovány poprvé. Knihu uvozuje zásadní text o medijním umění v celosvětovém kontextu.
Řekne-li se „čeští umělci v meziválečné Paříži“, každému se dnes vybaví především jména František Kupka, Josef Šíma, Jindřich Štyrský a Toyen. Řeklo-li se totéž uměnímilovnému Pařížanovi dvacátých let, vybavil si v prvé řadě jména Georges Kars, Othon
Viktor Pivovarov (1937) patří mezi hlavní osobnosti ruského neoficiálního umění, je jedním ze zakladatelů moskevské konceptuální školy a známým ilustrátorem. Od roku 1982 žije a tvoří v Praze. Jeho díla se nacházejí ve významných světových sbírkách.
Kniha Samota uprostřed davu. Charles Baudelaire a české umění vychází k básníkovu dvoustému výročí narození. V širokém záběru se věnuje se propojení Baudelairaa a jeho díla s českým uměním 20. a 21. století na pozadí důležitých baudelairovských témat