Jak jako Šrafovačky?

Zní to celé lehce švihle...nakladatelství Došel karamel vydalo Šrafovačky Matěje Pospíšila. Trochu jako cukrárna, trochu jako papírnictví, knihu, u které nemáte pospíchat napsal Pospíšil.....ale je to nakonec všechno celkem jasné a ve výsledku sympatické. Máte před sebou možnost vybarvovat tak dlouho, až vznikne nečekaně snadno portrét některé z pop-kulturních ikon.

Místo odreagovávacího čárání všech těch koleček, trojúhelníků a kosočtverců na kusy papíru, které vám padnou pod ruku, můžete teď dospět až k výslednému portrétu známé osobnosti. Na A trojkovém formátu na vás čeká 22 předpřipravených tváří. Důležité je, že "předpřipravených". To spočívá v tom, že portréty jsou rozděleny na políčka, očíslovaná 1, 2, 3. Ta s číslem 1 vybarvíte černě, ta s číslem 2 budte šrafovat (čárka vedle čárky) tmavě, silně a ta s číslem 3 vyšrafujete lehce, světle. Když budete postupovat správně a pečlivě, vykoukne na vás velmi profi portrét Einsteina, Edith Piaf, Elvise, Marilyn Monroe, Boba Marleyho, Sedícího  Býka, Davida Bowieho atd.Stačí vám k tomu tlustý fix a mikrofix nebo gelovka. Barevným dobrodružstvím se meze nekladou. Na obálce vyšrafovaná Frida Kahlo budiž vám návnadou.