S pomocí této knihy odhalíte, jaké jsou vaše silné stránky, a zjistíte, jak je rozvíjet a využívat v práci i soukromí či jaké povolání je vám šité na míru.
Přestaňte pracovat za své podřízené a nechte je učit se chybami – dlouhodobě se vám to jednoznačně vyplatí. Neobávejte se samostatnosti svých lidí. Když jim ji poskytnete za správných podmínek, budou zodpovědní, kreativní a přinesou dobré výsledky.
Jaké jsou nejčastější manipulativní techniky? Jak rozpoznat pokusy o manipulaci? Jak se manipulaci elegantně a účinně bránit? V čtivé a praktické příručce najdete 27 manipulativních technik a návody, jak se před nimi chránit.
V této ojedinělé knížce se dočtete, proč perfekcionismus není žádoucí, ale je důležitější si správně určit priority, co je dostatečně dobré, jak se vyvarovat stresu a nebát se chyb, proč si věci nekomplikovat nebo jak nejlépe využít čas.
Díky mnoha cenným tipům, příkladům a cvičením perfektně zvládnete umění slovní sebeobrany a zvýšíte si své sebevědomí. Přejeme vám příjemnou zábavu a mnoho úspěchů při aplikaci poznatků z této knihy v každodenním životě!
Chcete si dlouhodobě a výrazně zlepšit paměť? Příručka nabízí všem čtenářům mnoho praktických metod a zajímavých cvičení pro zvládnutí problémů s pamětí, učením a koncentrací.
Kdo je pohotový a ovládá umění slovní sebeobrany, odchází ze slovních šarvátek a potyček jako vítěz a s jistotou zvládá i obtížnou komunikaci. Pojďte se naučit, jak se v náročných situacích blýsknout přesně zacílenou odpovědí.
Jak reagovat rychle a trefně v každé životní situaci? Ve velmi čtivé příručce najdete 100 osvědčených tipů a dalších praktických rad, ukázek a zábavných příkladů, jak pohotově reagovat a suverénně komunikovat v různých situacích v práci a osobním životě.
Praktická, stručná, srozumitelná, čtivá příručka, která nesmí chybět na stole žádného vedoucího pracovníka. Dozvíte se, jaké kompetence, dovednosti a schopnosti potřebujete mít jako dobrý manažer a jak vést své podřízené spolupracovníky k úspěchu.
Vynikající rétorické dovednosti a jejich praktické využívání při projevu, prezentaci, rozhovoru či argumentaci jsou silnou konkurenční výhodou každého, kdo komunikuje s jinými lidmi, ať už s posluchači, klienty, kolegy, šéfy.
Ve 24 tematicky orientovaných kapitolách se texty zabývají vystřídáním mýtu logem například ve způsobu poznání přírody, v pojetí dějin nebo v etickém kladení otázek.