Pojmem „mateřská deprese“, který autorka sama definovala, dosud nebyl dostatečně popsán a odborně zkoumán a rozumí se jím dlouhodobý depresivní stav, jímž průběžně trpí matky malých dětí s predispozicí k depresi (na rozdíl od poporodní deprese).
Londýnské přednášky přednesla Maria Montessori v roce 1946 na výcvikovém kurzu pro učitele. V každé z nich čtenář cítí, že Maria Montessori procestovala svět a měla dostatek příležitostí pozorovat děti a jejich vývoj.
Po sezení s psychiatrem, kterého nikdy předtím neviděla, je osmnáctiletá Susanna odeslána do psychiatrické léčebny McLean, aby podstoupila léčbu deprese.
Cesta za vlastním posláním je náročná a riskantní, někdy nahání strach, což je důvod, proč ji tak málo lidí dokončí. Toto je kniha o objevování vlastního životního poslání, tom nesmírně cenném pokladu, po kterém všichni toužíme.
V amazonském pralese je živo. Ať už je to volba krále pralesa, holý boj o život nebo hledání pokladů, pořád se něco děje. Vydejte se za dobrodružstvím, poznáním i legrací!
Kniha je zajímavá pro všechny, kdo různým způsobem nezvládají svůj vztah k penězům, a nabízí množství návrhů, jak tuto situaci změnit k lepšímu a „peněžních démonů“ se zbavit.
Terapie zaměřená na emoce vnímá milostný vztah jako vazbu (attachment) svou intenzitou a hloubkou podobnou té, která se v raném dětství utváří mezi matkou a dítětem.
Kniha je určena terapeutům i široké veřejnosti a všem, kteří chtějí uzdravit...
Tento rádce jednoduchým, srozumitelným způsobem seznamuje čtenáře s tím, jaký vliv mohou mít současná média na naše děti, ale i na nás samotné. Každá kapitola je zakončena shrnutím nejdůležitějších bodů a užitečnými typy pro běžný život.
Jaké má tvořivost kořeny a jak je můžeme rozvíjet, ať už v sobě nebo ve druhých? Kniha odpovídá nejen na tyto otázky, ale věnuje se základním tématům individuálního já a jeho vztahu s vnějším světem.
Schopnosti zaměření (focusing), uvolnění (relaxation) a soustředění (concentration) jsou klíčem k tomu, aby děti a mladí lidé byli schopni dosáhnout emoční pohody, stejně jako pro rozvoj dovedností a schopností u dětí.
Kniha je určena terapeutům pracujícím s traumatizovanými klienty, i všem, kteří sami prožili nepříznivou událost, potýkají se s příznaky posttraumatické stresové poruchy a hledají nemedicínský přístup k jejich zvládání.
Kolikrát se vám stalo, že jste v nějaké situaci nějak zareagovali, a později jste si říkali: „Měl jsem to říct jinak, takhle.“ To už ale často bývá pozdě. Je ale možné se dovednosti říkat ta správná slova ve správný čas naučit?
Jak děti vychovávat, aniž bychom je ponižovali, hodnotit je, aniž bychom je soudili, vyjadřovat hněv, aniž bychom je zraňovali, jak uznat, co děti cítí, prožívají a co si myslí, aniž bychom jejich vnitřní svět zpochybňovali a sráželi sebevědomí.
Kde začíná násilí v manželství, v partnerském životě? Napadání, ponižování, rány, násilné jednání až usmrcení – s tím vším se lze setkat. Existují příznaky, které by měly varovat?
Nestárnoucí kniha o výchově dětí se soustředí na sedm výchovných omylů, kterých se rodiče v nejlepší vůli vychovat ze svých dětí samostatné a ohleduplné bytosti dopouštějí.
Knížka určená ke společnému čtení dětí s rodiči, případně s učitelkami v MŠ, otevírá cestu k tomu, aby si děti svůj hněv (a další emoce) uvědomily, uměly ho pojmenovat, mluvily o něm a dovedly s ním zacházet.