Kjóko Karasuma je geniální 16letá dívka – a detektiv speciálního policejního oddělení Asakusy, dokonale ovládající bojové umění i obrovitou pistoli. Její poněkud nezvyklé případy se týkají postav známých běžnému Japonci jen z mýtů a legend.
Třetí pokračování úspěšné série, vhodné pro čtenáře od patnácti let. Detektivní manga nabitá akcí, s prvky nadpřirozena a postavami z japonských mýtů a legend.
Druhé pokračování úspěšné série, vhodné pro čtenáře od patnácti let. Detektivní manga nabitá akcí, s prvky nadpřirozena a postavami z japonských mýtů a legend.
Vítejte v Nanamiho agentuře pro výzkum nadpřirozených jevů. Její ředitel, Asagi Nanami, využívá pro boj se stvůrami své nadání a také nadpřirozené schopnosti, plynoucí z jeho ne právě lidské podstaty.
Ve druhém svazku mangy se Asagi a jeho spolupracovníci střetávají s dalšími stvůrami, a tentokrát musí napnout veškeré síly. Tato kniha je vytištěna ve stylu „manga“, v autentickém japonském formátu zprava doleva.
Nadpřirozené jevy a podivné události nejsou pro Asagiho Nanamiho a jeho spolupracovníky z Výzkumu nadpřirozených jevů žádný problém. Výskyt stvůr narůstá a tak musí Asagi a jeho kolegové pomáhat při řešení několika důležitých případů.