Vysokoškolské vzdělání získal na Vysoké škole ekonomické v Praze absolvováním magisterského studijního programu Aplikovaná informatika na Fakultě informatiky a statistiky a doktorského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikohospodářské.
V letech 2006–2013 pracoval na katedře personalistiky Vysoké školy ekonomické...
Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody.
Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4.
Sto zlatých pravidel vám ukáže, jak se s ostatními naladit na stejnou vlnu, jak druhé pochopit, budovat s nimi pevné vztahy a jak z nich dostat to nejlepší. Tato pravidla vám pomohou říkat a dělat správné věci a zvládnout každou situaci!
Světově uznávaná publikace je další ze série knih o kultuře a nástrojích, které dělají z Toyoty nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností.
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
Třinácté vydání nejuznávanější publikace o řízení lidských zdrojů představuje nové trendy a postupy, včetně případových studií. Dílo spojuje prvky odborné knihy, praktické příručky i učebnice.