Kniha pražské teatroložky, která se podílí mj. na několikasvazkovém projektu České divadelní encyklopedie, detailně přibližuje nejméně známou součást jezuitského divadla.
Chtěli byste, aby vaše dítě zvládalo běžné činnosti bez odmlouvání a vztekání? Unavuje vás, že své dítě neustále usměrňujete a ono stejně neposlouchá? Co to zkusit jinak: s menší námahou a lepším výsledkem!
S touto motanicí si Vaše dítě rozšíří znalosti o lidském těle. Jako každá motanice navíc i tato pomáhá dětem rozvíjet logické myšlení, zdokonalovat jejich jemnou motoriku a smysl pro detail. Tato motanice obsahuje 15 hracích karet.
Šikana. Téma, které se týká každé školy a dokonce i každé školní třídy. Děti, které někdo šikanoval, se cítí podobně. Nechápou, proč se staly obětí šikanování, nerozumí tomu, co se děje.
V publikaci naleznete praktické tipy pro práci třídního učitele, rady, jak úspěšně a bez komplikací zvládnout třídní schůzky a jednání s rodiči. Najdete zde náměty na třídnické hodiny či návod, jak organizovat zápis do 1. třídy.
Souhrn požadavků na funkční strukturu individuálního vzdělávacího programu z hlediska obecné i speciální pedagogiky, závazné legislativy a teorie školského managementu.
Americké psycholožky nabízejí rodičům dětí do 12 let různé formy a způsoby, jak o sexuálním obtěžování dětí hovořit s malými dětmi, uvádějí řadu příkladů, dialogů s dětmi včetně her.
Kniha se zabývá rizikem syndromu vyhoření při práci učitele. Vyhoření vzniká v důsledku chronického stresu a vede k silným psychickým a fyzickým problémům, k nekvalitní výuce, ke špatným vztahům ke kolegům a žákům.
Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein.