Nejprodávanější tituly - listopad 2014
ekonomie

Nahá pravda - 6%
(12x)
Autoři kacířsky tvrdí, že jsme se stali obětí fikce: Zadlužení světa a neustálá honba za růstem jsou časovanou bombou, která hrozí již brzy vybuchnout. Podrobují zdrcující kritice naše politiky, kteří z nás sami záměrně dělají poslušné ovce.
ekonomie
Ukázky

Nahá pravda

254 Kč
239 Kč
Co nesmíte vědět! - 11%
(16x)
Autor v knize vysvětluje neobyčejně jednoduchým a srozumitelným stylem fungování bankovního a finančního systému, jak a proč vzniká inflace a jak se jí dá zabránit. Kromě toho píše jmenovitě o lidech v pozadí, kteří řídí náš svět.
ekonomie

Co nesmíte vědět!

351 Kč
312 Kč
Soumrak homo economicus - 11%
(2x)

Soumrak homo economicus navazuje na úspěšnou Sedláčkovu prvotinu Ekonomie dobra a zla. I v tomto textu nalezneme snahu vrátit ekonomii lidský rozměr a lidem víru v ekonomii.

ekonomie

Soumrak homo economicus

116 Kč
103 Kč
Ekonomie dobra a zla - 11%
(3x)
Ekonomii dobra a zla publikovalo v roce 2011 prestižní nakladatelství Oxford University Press. Od té doby kniha oslovuje nejen české, ale i zahraniční čtenáře.
ekonomie

Ekonomie dobra a zla

358 Kč
318 Kč
Vzestup peněz - 6%
Kniha předního britského historika z je věnována otázkám rozvoje finančního hospodářství, měnového systému a ekonomickým recesím v 19. a 20. století. Jak změnila moc peněz mentální chování lidí? A jak ekonomika zvítězila nak politikou klasického 19. věku?
ekonomie

Vzestup peněz

423 Kč
398 Kč
Čtyřhodinový pracovní týden - 11%
(3x)
Peníze mají hodnotu jen tehdy, pokud máte čas si je užít. Strávíte-li své mládí v kanceláři, nejsou Vám k ničemu...
ekonomie

Čtyřhodinový pracovní týden

386 Kč
343 Kč
Image a firemní identita
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.
ekonomie

Image a firemní identita

134 Kč
Malá kniha etikety pro manažery - 11%

Manažeři vědí, že předpokladem profesního úspěchu jsou nejen znalosti a zkušenosti v daném oboru, ale také umění zvládat společenské situace. Právě pro ně je určen další díl řady "Malá kniha etikety".

ekonomie

Malá kniha etikety pro manažery

225 Kč
200 Kč
Účetnictví pro úplné začátečníky 2013 - 20%
Kniha je určena začátečníkům, studentům středních a vysokých škol, rekvalifikovaným, kteří si chtějí prostřednictvím praktických příkladů osvojit základy podvojného účetnictví.
ekonomie
Ukázky

Účetnictví pro úplné začátečníky 2013

186 Kč
149 Kč
Public relations jako ovlivňování mínění - 20%
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům...
ekonomie
Ukázky

Public relations jako ovlivňování mínění

253 Kč
202 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 70 položek
1 2 3 .. 7 > >>