Nejprodávanější tituly - květen 2014

Částice na konci vesmíru
Kterak nás honba za Higgsovým bosonem dovedla až na práh nového světa

Částice na konci vesmíru

Radost z x
Kniha v jednoduchých krocích vykládá základní pojmy, přístupy i historii moderní matematiky, u čtenáře přitom nepředpokládá nic víc než zdravý rozum a přirozenou zvídavost.

Radost z x

Gödel, Escher, Bach
Hlavním cílem této mimořádné knihy na pomezí metamatematiky, informatiky, filozofie a kognitivní psychologie je zkoumání, co jsou a odkud se berou základní atributy člověka - vědomí a inteligence.

Gödel, Escher, Bach

Q. E. D.
Víte, který slavný důkaz byl vytesán na Archimedův náhrobek? Jak uvázat na proužku papíru dokonalý pětiúhelník? Zdál se vám už někdy nějaký důkaz zcela zřejmý?

Q. E. D.

Svět vymezený a neomezený
Tradice pythagorejství poutala pozornost pro své názory a tabu již v 6. století př. n. l. Následovníci Pýthagory bývají považováni za zakladatele matematického uvažování či objevitele číselných poměrů hudebních harmonií.

Svět vymezený a neomezený

Matematická kniha
Autor nás ve 250 stručných kapitolách provádí důležitými milníky historie matematiky a otevírá před námi svět plný nesmírných záhad a krásy.

Matematická kniha

Osudová přitažlivost gravitace
Osudová přitažlivost gravitace popisuje, jak byly tyto nesmírně hmotné, ale neviditelné objekty objeveny a co nám jejich existence říká o vývoji vesmíru. Knihu doplňuje množství názorných ilustrací a fotografií.

Osudová přitažlivost gravitace

Lehkost bytí
Teoretický fyzik, laureát Nobelovy ceny, v této knize představuje nové pohledy na mnohé podivné aspekty všehomíra a ukazuje nové směry ve fundamentální fyzice a předpovídá nový zlatý věk fyziky.

Lehkost bytí

Před velkým třeskem
Clegg ve své knize sleduje, jak se proměňovaly představy lidí o vzniku vesmíru - počínaje mýty o božském stvoření až po převratnou ideu vesmíru vzniklého nepředstavitelným výbuchem "z ničeho".

Před velkým třeskem

Calculus infinitesimalis. Pars prima
Tato první kniha o infinitesimálním kalkulu obsahuje jen základní poznatky z diferenciálního počtu reálných funkcí jedné proměnné, a to přibližně v rozsahu odpovídajícímu známému Úvodu do počtu diferenciálního.

Calculus infinitesimalis. Pars prima