Ke stažení

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Nakladatel: Grada 2014
Ihned
212 Kč

Anotace

Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
Autor:
Draessler, Jan a Soukal, Ivan
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
212 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 160 stran, bez zabezpečení DRM, 1,7 MB ePUB ePUB, 3,1 MB Mobi Mobi, 2,7 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2014