Ke stažení

Marketing kulturního dědictví a umění: Art marketing v praxi

Nakladatel: Grada 2008
Ihned
319 Kč

Anotace

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing kulturního dědictví a umění
Autor:
Johnová, Radka
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
319 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 288 stran, bez zabezpečení DRM, 8,2 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2008