Ke stažení
Diference ve spotřebním chování mužů a žen: Význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů
Nakladatel: VeRBuM
2017
69
False
1
127
2
4
24
235251
0
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si zboží do oblíbených.
Ihned |
69 Kč
|
Anotace
Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů.
Vychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné dopady na marketingovou orientaci firem. Monografie se zabývá diferencemi mužů a žen pokud jde o spotřebu produktů...
Zobrazit celý textVychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné dopady na marketingovou orientaci firem. Monografie se zabývá diferencemi mužů a žen pokud jde o spotřebu produktů...