Ida Rašovská, Kateřina Ryglová - Management ...
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Nakladatel: Grada 2017
Ihned
246 Kč

Anotace

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Management kvality služeb v cestovním ruchu
Autor:
Rašovská, Ida a Ryglová, Kateřina
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
246 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 192 stran, bez zabezpečení DRM, 6,4 MB ePUB ePUB, 12,3 MB Mobi Mobi, 3,3 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2017