Miroslav Foret, David Melas - Marketingový výzkum
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Marketingový výzkum: v udržitelném marketingovém managementu

Nakladatel: Grada 2020
Ihned
212 Kč

Anotace

Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingový výzkum
Autor:
Foret, Miroslav a Melas, David
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
212 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 168 stran, bez zabezpečení DRM, 4,5 MB ePUB ePUB, 9,5 MB Mobi Mobi, 3,4 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2020