Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - Strategický marketing
Otevřít stranu 99
Novinka Ke stažení

Strategický marketing: Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání

Nakladatel: Grada 2023
Ihned
509 Kč
Strategický marketing

Strategický marketing

421 Kč
Ihned
421 Kč

Anotace

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Strategický marketing
Autor:
Jakubíková, Dagmar a Janeček, Petr
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
509 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 432 stran, bez zabezpečení DRM, 9,1 MB ePUB ePUB, 22,2 MB Mobi Mobi, 5,8 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2023 (3. vydání)