Nejprodávanější Kniha v roce 2013
společenské vědy

Tři podoby literární vědy - Zdeněk Pešat - 10%
Publikace obsahuje statě rozdělené do okruhů: literární teorie, historie - proudy, historie - osobnosti (poezie a próza), historie - osobnosti (literární historie a kritika) a kritika.
společenské vědy

Tři podoby literární vědy

99 Kč
89 Kč
Bezdomovectví jako alternativní existence mladých lidí - Ladislav Csémy, Marie Vágnerová - 10%
Kniha přináší informaci o těch, kteří ztratili své zázemí nebo je dokonce nikdy nezískali. Je o jejich životě na ulici i před ním, o jejich přístupu k různým problémům, s nimiž se museli vypořádat - a leckdy se jim to ani nepodařilo.
společenské vědy

Bezdomovectví jako alternativní existence mladých lidí

345 Kč
311 Kč
Francouzi a Němci na cestě ke sblížení - Lucie Filipová - 10%
Kniha představuje první českou monografii, která přibližuje vývoj francouzsko-německých vztahů v letech 1950-2000.
společenské vědy

Francouzi a Němci na cestě ke sblížení

550 Kč
495 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého: Umění jednat s druhými lidmi - Paul McGee - 10%
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
společenské vědy

Jak získat a ovlivnit téměř každého

319 Kč
287 Kč
Kooperační vztahy v nové Evropské unii - Beate Neuss, Matthias Niedobitek, Lukáš Novotný, Přemysl Rosůlek (ed.) - 10%
Vznik „nové“ Unie po podpisu Lisabonské smlouvy byl editorům podnětem k aktuálnímu zhodnocení stavu vybraných aspektů současných kooperačních vztahů v EU, se zvláštním přihlédnutím k česko-saskému pohraničí.
společenské vědy

Kooperační vztahy v nové Evropské unii

190 Kč
171 Kč
Marketing management - Kevin Lane Keller, Philip Kotler - 10%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
společenské vědy

Marketing management

2 290 Kč
2 061 Kč
Nesamozřejmost vědy a techniky: Průvodce historickým fondem Národní technické knihovny v Praze jako pokus o dílčí syntézu - Michal Janata - 10%
Rozsáhlá filozofická esej, jejímž námětem je evropská vědecká literatura od 16. do počátku 20. století v historických, kulturních, vědeckých a filozofických kontextech.
společenské vědy

Nesamozřejmost vědy a techniky

328 Kč
295 Kč
Politická komunikace: Od res publica po public relations - Jan Křeček - 10%
Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace.
společenské vědy

Politická komunikace

199 Kč
179 Kč
Proměny partnerství: Životní dráhy a partnerství v české společnosti - Jaroslava Hasmanová Marhánková (ed.), Martin Kreidl (ed.) - 10%
Kniha se zaměřuje na proměny partnerského života z perspektivy životních drah.
společenské vědy

Proměny partnerství

399 Kč
359 Kč
Rozvojová spolupráce východního bloku v době studené války - Magdaléna Leichtová, Linda Piknerová - 10%
(1x)
Publikace představuje rozvojové aktivity probíhající uvnitř východního bloku a působení socialistických zemí ve světě, který se tehdy nazýval „třetím“.
společenské vědy

Rozvojová spolupráce východního bloku v době studené války

198 Kč
178 Kč
Zobrazuji 131 - 140 z 238 položek
<< < 1 .. 12 13 14 15 16 .. 24 > >>