Nejprodávanější tituly v roce 2014
společenské vědy

Déšť a jaguár: Pohádky brazilských indiánů - Hernani Donato - 15%
Svěží, zábavné i poučné příběhy brazilských indiánů sepsal Hernani Donato na základě záznamů cestovatelů, etnografů a antropologů, kteří je pořizovali mezi indiánskými kmeny v průběhu 19. a 20. století.
společenské vědy

Déšť a jaguár

259 Kč
220 Kč
Jaro-Zvyky,obyčeje,náměty,návody,pohádky,příběhy a hry - Dagmar Šottnerová - 10%
(1x)
Kniha Jaro je součástí řady knih o lidových tradicích v naší zemi. Vysvětluje původ jednotlivých svátků, jejich časové zařazení, popis, pověry, legendy, pranostiky, lidové zvyky a tradice tohoto období.
společenské vědy

Jaro-Zvyky,obyčeje,náměty,návody,pohádky,příběhy a hry

175 Kč
158 Kč
Způsoby četby - Martin Pokorný - 10%
Soubor dosud nepublikovaných esejů Martina Pokorného (nar. 1973) doplňují články otištěné v letech 1997-1998 v Literárních novinách.
společenské vědy

Způsoby četby

199 Kč
179 Kč
A jde se na to!: Vytvořme nový svět - Michael Morris - 10%

Michael Morris vysvětluje praktické způsoby, kterými se dá přispívat k dobru Země a lidstva i co může člověk udělat pro své zdraví, spokojenost a seberealizaci. Čtenář najde v knize alternativní řešení v hospodářství, finančnictví i vzdělávání.

společenské vědy

A jde se na to!

330 Kč
297 Kč
Diplomatické vztahy Československa a USA 1918–1968: I. díl – 2. svazek, Priority, diplomatická praxe a politický kontext - Milada Polišenská - 10%
Druhý svazek zahrne sice pouhých deset let, zato však pro vývoj vzájemných vztahů, a zejména pro dějiny Československa těch skutečně klíčových.
společenské vědy

Diplomatické vztahy Československa a USA 1918–1968

490 Kč
441 Kč
Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky: Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem - Zdeněk Bauer,  kol. - 10%
(1x)
Těžištěm první poloviny knihy je tvoření slov (účinných obchodních názvů) a morfologie. Také jejich známková ochrana a propagace. Těžištěm druhé poloviny knihy jsou medailonky úspěšných obchodních firem a značek 19. a 20. století.
společenské vědy
Ukázky

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

389 Kč
350 Kč
Mezi konfliktem a kooperací: Jednotná teorie konfliktu a kooperace - František Znebejánek - 10%
Věda se ve svých abstrakcích někdy velmi vzdaluje každodennímu životu lidí. Staví na specifických východiscích tam, kde se život zcela nedůsledně a bez problému žádných „prvních principů“ nedrží.
společenské vědy

Mezi konfliktem a kooperací

379 Kč
341 Kč
Místo času - Andrew Lass - 10%
První knižní titul odborných textů amerického kulturního antropologa a laureáta šestnácté Cena VIZE 97 pro rok 2014, který ji získal za své celoživotní dílo jako člověk vždy hájící svobodu slova a myšlení, propojenou s mravní zodpovědností.
společenské vědy

Místo času

155 Kč
140 Kč
Mluv se mnou - Pracovní listy pro rozvoj dětské řeči - Kateřina Slezáková - 10%
Pracovní listy jsou určené pro děti s opožděným vývojem řeči.
společenské vědy

Mluv se mnou - Pracovní listy pro rozvoj dětské řeči

199 Kč
179 Kč
Zkušenosti a vztahy: Lotyšská a česká společnost ve 20. století - Pavel Štoll - 10%

Cílem autorů bylo prozkoumat vzájemné zkušenosti a vztahy české a lotyšské společnosti ve 20. století.

společenské vědy

Zkušenosti a vztahy

245 Kč
221 Kč
Zobrazuji 101 - 110 z 281 položek
<< < 1 .. 9 10 11 12 13 .. 29 > >>