Zdeněk Bauer, kol. - Jak vytvořit ...

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky: Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem

Nakladatel: Nakladatelství NZB 2014
Rozebráno
350 Kč
pohlídat

Anotace

Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl a důležitost. Copywriteři a marketéři zde najdou...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Celkové hodnocení
(1x)

Vaše hodnocení
Původně jsem knihu kupoval jako inspiraci pro název mojí nové firmy. Čtení mě v tom nejlepším smyslu úplně pohltilo. Ohromně mě to začalo bavit. Vedle bohatého, ale jasného návodu, jak vytvořit název firmy nebo produktu (plus varování jak to nedělat), obsahuje kniha i desítky nesmírně zajímavých příkladů ze světa a zvláště z české business history....
Více

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

Co se skrývá za slavnými obchodními názvy

(…) Často jde o návrat do voňavých časů staré rakousko-uherské monarchie nebo do éry masarykovské první republiky. Slavné retro značky najednou prezentuje Oldřich Nový, Adina Mandlová a další dobové hvězdy. Jindy je to až překvapivě povedená invence propagačních pracovníků státních firem z období stalinismu i socialismu. (…) Díky pečlivému výzkumu se autorům podařilo složit bohatou mozaiku hmotné tuzemské spotřebitelské kultury 20. století. Vůbec poprvé je v knize zveřejněna i skutečná a nepřikrášlená historie takových názvů, jako například ETA nebo Kinedryl. Zajímavé jsou informace o počátcích tuzemské konzumace Coca-Coly v 60. letech 20. století. Publikaci doprovází bohatá obrazová příloha, složená z dobových reklam, firemních letáků i z ochranných vzorů jednotlivých značek.(…) Záleží jen na vás, zda budete knihu číst spíš jako vzpomínku na staré časy retro reklamy, nebo jako praktickou spotřebitelskou příručku. Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název… dává čtenáři k dispozici obě možnosti

Bibliografické údaje

Název:
Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky
Autor:
Bauer, Zdeněk a kol.
Nakladatel:
Nakladatelství NZB
EAN:
9788090427273
ISBN:
978-80-904272-7-3
Doporučená prodejní cena:
389 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 360 stran, česky
Rozměry:
14,8 × 21 cm
Rok vydání:
2014 (1. vydání)
Zákazníci, kteří koupili tento titul, koupili také
Kladivo na exekutora
Kladivo na exekutora
Lukáš Janata
135 Kč
Mythologica I – Syrové a vařené
Mythologica I – Syrové a vařené
Claude Lévi-Strauss
322 Kč
Mythologica II - Od medu k popelu
Mythologica II - Od medu k popelu
Claude Lévi-Strauss
338 Kč
Mythologica III - Původ stolničení
Mythologica III - Původ stolničení
Claude Lévi-Strauss
382 Kč
Mythologica IV - Nahý člověk
Mythologica IV - Nahý člověk
Helena Beguivinová, ...
338 Kč
O značkách
O značkách
Wally Olins
331 Kč
Všenáprava obrazem
Všenáprava obrazem
Jiří Všetečka
99 Kč
Jak žít naplno
Jak žít naplno
Arnold Bennett
88 Kč
Všechny řitě světa i ta má
Všechny řitě světa i ta má
Charles Bukowski
253 Kč
Postkoloniální myšlení II
Postkoloniální myšlení II
Anour Abdel –Malek, ...
243 Kč
Ostrovy, na kterých ztroskotávám
Ostrovy, na kterých ztroskotávám
Lucien Deprijck
358 Kč
Říkadla pro tři holčičky a jednoho kluka
Říkadla pro tři holčičky a jednoho kluka
Zeno Kaprál, ...
314 Kč
Částice na konci vesmíru
Částice na konci vesmíru
Sean Carrol
358 Kč
Napříč kontinentem soudobých dějin
Napříč kontinentem soudobých dějin
Jiří Pešek
253 Kč
Perspektivy české energetiky
Perspektivy české energetiky
Dana Drábová, ...
331 Kč
Q. E. D.
Q. E. D.
Burkard Polster
203 Kč
Krajiny českého středověku
Krajiny českého středověku
Tomáš Klimek
268 Kč
Tři plus jedna
Tři plus jedna
Danka Šárková
224 Kč
Dějinami za poznáním astrologie
Dějinami za poznáním astrologie
Zoša Kinkorová, ...
314 Kč
Vojensko - technický slovník
Vojensko - technický slovník
189 Kč
Garfield 41: Garfield u koryta
Garfield 41: Garfield u koryta
Jim Davis
89 Kč
Radost z x
Radost z x
Steven Strogatz
268 Kč
Kdo spí, nevyhraje
Kdo spí, nevyhraje
Sváťa Božák
269 Kč
Úspěch i zklamání
Úspěch i zklamání
Martin Horák
248 Kč
Diktatura versus naděje
Diktatura versus naděje
kol.
212 Kč
Šťastná generace
Šťastná generace
Marta Ljubková
179 Kč
Album pozdně středověkého písma XIV.
Album pozdně středověkého písma XIV.
Hana Pátková
158 Kč
Aisthesis
Aisthesis
Miloš Ševčík
260 Kč
Práce na dálku, Zn.: Kancelář zbytečná
Práce na dálku, Zn.: Kancelář zbytečná
Jason Fried, ...
287 Kč
Dopisy dvou milenců
Dopisy dvou milenců
214 Kč