Skladem

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky: Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem

Nakladatel:  Nakladatelství NZB 2014
Skladem
Na prodejnách 
Dostupno na následujících prodejnách (bez záruky):
-10%
389 Kč
350 Kč

Anotace

Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl a důležitost. Copywriteři a marketéři zde najdou...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Celkové hodnocení
(1x)
Původně jsem knihu kupoval jako inspiraci pro název mojí nové firmy. Čtení mě v tom nejlepším smyslu úplně pohltilo. Ohromně mě to začalo bavit. Vedle bohatého, ale jasného návodu, jak vytvořit název firmy nebo produktu (plus varování jak to nedělat), obsahuje kniha i desítky nesmírně zajímavých příkladů ze světa a zvláště z české business history....
Více

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

Co se skrývá za slavnými obchodními názvy

(…) Často jde o návrat do voňavých časů staré rakousko-uherské monarchie nebo do éry masarykovské první republiky. Slavné retro značky najednou prezentuje Oldřich Nový, Adina Mandlová a další dobové hvězdy. Jindy je to až překvapivě povedená invence propagačních pracovníků státních firem z období stalinismu i socialismu. (…) Díky pečlivému výzkumu se autorům podařilo složit bohatou mozaiku hmotné tuzemské spotřebitelské kultury 20. století. Vůbec poprvé je v knize zveřejněna i skutečná a nepřikrášlená historie takových názvů, jako například ETA nebo Kinedryl. Zajímavé jsou informace o počátcích tuzemské konzumace Coca-Coly v 60. letech 20. století. Publikaci doprovází bohatá obrazová příloha, složená z dobových reklam, firemních letáků i z ochranných vzorů jednotlivých značek.(…) Záleží jen na vás, zda budete knihu číst spíš jako vzpomínku na staré časy retro reklamy, nebo jako praktickou spotřebitelskou příručku. Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název… dává čtenáři k dispozici obě možnosti

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky
Autor:
Bauer, Zdeněk a kol.
Nakladatel:
Nakladatelství NZB
EAN:
9788090427273
ISBN:
978-80-904272-7-3
Popis:
1× kniha, brožovaná, 360 stran, česky
Rozměry:
14,8 × 21 cm
Rok vydání:
2014 (1. vydání)