Nejprodávanější tituly v roce 2014
média a komunikace

Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ - 10%
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

299 Kč
269 Kč
Nová ekologie médií: Konvergence a mediamorfóza - Karol Jakubowicz - 10%
V Nové ekologii médií autor shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, které média mají (nebo nemají), na demokratizaci společnosti.
média a komunikace
Ukázky

Nová ekologie médií

333 Kč
300 Kč
Rozmluva a usuzování - Ladislav Tondl - 10%
Kniha Rozmluva a usuzování se věnuje otázkám a problémům komunikace. Vychází z přesvědčení, že komunikací nelze rozumět výhradně komunikaci jazykovou a komunikační procesy není možné na procesy jazykové redukovat.
média a komunikace

Rozmluva a usuzování

69 Kč
62 Kč
Buďte mistry improvizace - Monika Nevolová, Martin Vasquez - 20%
Kniha Buďte mistry improvizace vás prostřednictvím praktických cvičení naučí základním principům improvizace v mluveném projevu, v prezentacích a obecně v mezilidské komunikaci. Získáte nástroje, jak vtipně reagovat, jak překonat neočekávané situace, jak
média a komunikace
Ukázky

Buďte mistry improvizace

169 Kč
135 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého - Paul McGee - 20%
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace
Ukázky

Jak získat a ovlivnit téměř každého

271 Kč
217 Kč
Moc a nemoc televize Nova: Svědectví o lidech a jejich ambicích - Jan Vávra - 10%
Publicista a spisovatel Jan Vávra byl jedním z lidí, kteří stáli u zrodu televize Nova. Ve svých vzpomínkách se vrací k okolnostem samotnému vzniku naší první soukromé televize, líčí její zrod, počáteční potíže i fenomenální úspěch.
média a komunikace

Moc a nemoc televize Nova

247 Kč
222 Kč
Jak novináři manipulují: Stanice CBS očima svého reportéra - Bernard Goldberg - 10%
(2x)
Kniha amerického reportéra, nositele sedmi prestižních ocenění EMMY.
média a komunikace

Jak novináři manipulují

299 Kč
269 Kč
Novověká ústní disputace - Lukáš Kotala - 10%
Cílem této knihy je přiblížit českému čtenáři téma disputací vůbec a především vykreslit základní obraz novověké disputace.
média a komunikace

Novověká ústní disputace

210 Kč
189 Kč
Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964) - Michal Ulvr - 10%
Kniha čtenářům představuje velmi kontroverzní téma mediálního pokrytí jaderného testování a jeho vliv na americkou společnost čtyřicátých, padesátých a šedesátých let dvacátého století.
média a komunikace

Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964)

255 Kč
230 Kč
Marketing management - Kevin Lane Keller, Philip Kotler - 10%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 290 Kč
2 061 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 15 položek
1 2 > >>