Těžištěm první poloviny knihy je tvoření slov (účinných obchodních názvů) a morfologie. Také jejich známková ochrana a propagace. Těžištěm druhé poloviny knihy jsou medailonky úspěšných obchodních firem a značek 19. a 20. století.
V knize se dozvíte, co je důležité při finančním plánování a na co je potřeba dát si pozor. Získáte rady, jak nedělat hloupé začátečnické chyby a zbytečně se nepřipravovat o peníze. Každá chyba totiž může být dost drahá.
Mít správný vztah k penězům není vůbec snadné - ať už máte miliony v bance, nebo jen pár korun v kapse. Proč? Protože stejně jako v jakémkoli jiném vztahu, i vaše soužití s penězi má své vzestupy a pády, obraty a zlomy.
Publikace představuje svým rozsahem i pojetím ojedinělé dílo z oblasti podnikového řízení. Jsou zde popsány nejen známé problematiky z této oblasti, ale i nové, dosud nepublikované poznatky, které naleznou své využití i v podnikové sféře.
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur.
Nové, aktualizované a doplněné vydání praktické, výstižné a srozumitelné příručky je určeno především likvidátorům, podnikatelům, manažerům a studentům.
Již 5. vydání praktické publikace je nejen aktualizováno, ale i podstatně přepracováno. Autor ukazuje oblast financování bydlení z hlediska kontextu osobních financí a propojuje oblast úvěrů s pojišťováním a s investováním.