Real Life poskytuje studentům strukturovanější přístup ke studiu - intenzivní procvičování poslechu a aktivity vedoucí k rozvoji ústních komunikačních dovedností.
Moderní řada učebnic vydaná ve spolupráci s BBC Wordwide a BBC Learning English, která studenty motivuje díky používání autentických materiálů a reálné angličtiny.
Knížka je jedinou tohoto typu na našem trhu.
Hry jsou v knize rozděleny do šesti oblastí podle cíle na aktivizující hry, seznamovací hry, konverzační hry, konverzační a gramatické hry, gramatické hry a hry pro rozvoj psaní.
New World culture lessons encourage the exploration of contemporary topics and develop online research skills. Language live lessons provide light-hearted contexts for practising functional language and writing.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.