Vedle kapitol o organizaci labské paroplavby a technickém vývoji jejích plavidel je do knihy pojato několik kapitol méně technických: O životě a plavbách českých soukromých loďařů, o třech parnících stejného jména apod.
Tato příručka vám ukáže, jak
přežít v hlubokých lesích, polární
tundře i na poušti. Dozvíte se v ní,
jak rozdělat oheň, opatřit si pitnou
vodu, postavit přístřešek, ulovit
zvěř nebo ošetřit zranění.
Máte rádi dřevo s patinou? Našli jste zbytky dřeva, lhostejno, jestli prkna z palety nebo větve, kterou je škoda vyhodit? Pak je tato kniha určena přesně pro vás!
První díl trilogie o historii motorizace rychlíkových spojů u ČSD. Obsahuje i podrobná pojednání o nasazení motorových vozů M 283.0 a M 275.1 a motorových jednotek M 297.0 a M 494.0.
Předkládaná publikace je názornou příručkou s množstvím detailů z oblasti stavebně-truhlářských spojů, týkajících se konstrukčního řešení dveří, oken, podlah, schodů a obložení stěn, ale také výkladních skříní a výkladců vyráběných na přelomu 19./20.stol.
Kniha určená pro všechny, kdo se zajímají o letadla a chtějí se dozvědět vše podstatné o jejich provozu. Pro všechny ty, kdo jsou jimi fascinováni a žasnou, že stroj vážící kolem 400 tun se dokáže vznést do vzduchu a plout nebem rychlostí přes 800 km/h aj.
Kniha vypráví o 71. squadroně RAF, jež byla vytvořena z letců, kteří do Evropy připluli z tehdy neutrálních Spojených Států a dobrovolně vstoupili do RAF.
Monografie se zabývá problematikou bezpečnostních hrozeb v oblasti civilní letecké dopravy, identifikací rizik a jejich následnou minimalizací pomocí bezpečnostních postupů a technologií fyzické ochrany na civilním mezinárodním letišti.
Rakousko-uherské letectvo, jeho největší esa a protivníci na frontách 1. světové války nad srbskou, ruskou, italskou, albánskou a rumunskou frontou. Obrazově bohatě vypravená publikace se 16 stranami barevné přílohy!
Škodovy závody v Plzni vyrobily v roce 1939 šest dvojčitých tříspřežních lokomotiv (později zvané „Litevky“), které byly vrcholem škodovácké konstrukční dílny.
Dramatická historie ztráty tibetské svobody by měla stále stát i za naši pozornost. Proto byl převyprávěn pro českého čtenáře i tento příběh násilí, lží, odvahy, netečnosti, přátelství a zrady...
Publikace „Fenomén ČME 3“ pojednává o lokomotivách řady 770, 771, 773 a 774 známých pod přezdívkou „Čmelák“. Navazuje na ediční řadu monografií lokomotiv a motorových vozů od úvodního, rychle vyprodaného titulu „Motorové vozy řad 850-854“ .