Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Slovník, který tímto předkládáme, má uživatelům nabídnout rozsáhlou lexikograficky zpracovanou tematiku převážně technických, ale i vědeckých a ekonomických oborů v německém a českém jazyce. Heslář zahrnuje více než 220 000 termínů ze 130 oborů.
Logopedická cvičení - soubor první, obsahuje dvacetdva pracovních listů k jedenácti hláskám. Některé listy a cvičení jsou zaměřeny na hlásky artikulačně jednoduché (M, P, B, V, F), jiné na artikulačně náročnější (C, S, Z, Č, Š, Ž).
Kniha je určena začátečníkům, studentům středních a vysokých škol, rekvalifikovaným, kteří si chtějí prostřednictvím praktických příkladů osvojit základy podvojného účetnictví.
Kniha slouží především středoškolským studentům při jejich přípravě na vysoké školy (resp. fakulty právnického, sociálního, ekonomického, pedagogického a filozofického zaměření). Je vhodnou pomůckou také při přípravě k maturitě.
Tato kniha nabízí čtenáři mnohem víc, než pouhý přehled nejkrásnějších míst v Čechách. Magie každého z nich je však skrytá, nenalistujete ji v žádném průvodci. Čtení ve francouzštině.
Kniha pro ty, kdo se chtějí učit angličtinu od základů. Najdete zde všechny důležité gramatické jevy spadající do jazykových úrovní A1 až C2 i úvodní test na zjištění úrovně vašich jazykových znalostí.
Kniha zkušených lektorek pohybové výchovy je obohacující především pro rodiče dětí od kojeneckého do batolecího věku. Nabízí detailní a bohatě ilustrované návody k posilovacím, uvolňovacím a protahovacím cvičením a hrátkám s malými dětmi.