Tato užitečná příručka vám nejen poradí, jak dokonalou prezentaci v programu MS PowerPoint vytvořit, ale také jakým způsobem s hotovou prezentací pracovat.
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
Pes je skutečný génius v disciplíně zvané čenichání. Sami to určitě znáte, bez čenichu u země moc velkou vzdálenost většinou neujde. Proč tedy této jeho vášně nevyužít? V knížce najdete návody, jak psům zcela jednoduše připravit hry plné dobrodružství.
Živě a populárně napsaná knížka popisuje, co to syndrom vyhoření je a jak se rodí, přináší i tabulky s možností „obodovat se“ v naší konkrétní situaci, ale hlavně pomáhá hledat cestu, jak z téhle šlamastyky ven.
Jiří Trávníček se už řadu let zabývá čtenářstvím.
Jeho publikace, založené na kvantitativním výzkumu (Čteme? a Čtenáři a internauti), přinesly po mnoha letech konečně důležitá data o oblasti, která zůstávala stranou zájmu literární vědy.
S koučováním se takříkajíc "roztrhl pytel". Koučuje se vedení zaměstnanců, rozvoj učitelů, výchova dětí, prodejní výsledky, sport, vyváženost "rodina-práce", a dokonce i sex.
Tato elektronická publikace byla vytvořena v roce 2013, v roce úmrtí Margaret Thatcherové. Tištěné druhé vydání knihy poslance Evropského parlamentu Hynka Fajmona vyšlo při příležitosti osmdesátých pátých narozenin bývalé premiérky.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.