Nejprodávanější tituly - říjen 2018
ekonomie

Můj život a dílo
(1x)
Na počátku byla touha vynalézt samostatně pohybující se stroj, který by měl všestranné využití při práci na farmě a zbavil by tak zemědělce těžké manuální dřiny.
ekonomie

Můj život a dílo

332 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
ekonomie
Ukázky

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

314 Kč
Zaměstnavatelé versus zaměstnanci
(2x)
Na velmi úspěšné knihy JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA a PODNIKATELÉ VERSUS PODVODNÍCI z r. 2016 navazuje Vladimír John tématem, jež se dotýká téměř každého podnikatele....
ekonomie

Zaměstnavatelé versus zaměstnanci

267 Kč
Trhy práce v České republice po roce 1989
Kniha přináší pohled na trh práce v České republice, jeho problem a navrhovaná řešení v průřezu posledních dvou dekád. Publikace vznikla jako soubor kolektivních studií Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích.
ekonomie

Trhy práce v České republice po roce 1989

260 Kč
Jak jsme se stali kolonií
(9x)
Renomovaná ekonomka s politologickým vzděláním ve své nové knize s provokativním, leč bohužel přiléhavým názvem, popisuje cestu, kterou jsme od tzv. sametové revoluce až po dnešek prošli, analyzuje současnou situaci a zároveň načrtává možnosti vývoje
ekonomie

Jak jsme se stali kolonií

268 Kč
Marketingový plán na pivním tácku
„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek,“ napsal německý sociolog Thomas Patalas. A právě od něj jsem si vypůjčila název. Marketingový plán totiž vůbec nemusí být složitý dokument.
ekonomie
Ukázky

Marketingový plán na pivním tácku

199 Kč
Podniková architektura
Podniková architektura napomáhá manažerům podniků v efektivním a pružném rozhodování o změnách v podniku tak, aby podnik v současném globálním konkurenčním prostředí byl schopen dlouhodobé existence.
ekonomie
Ukázky

Podniková architektura

300 Kč
Intuitivní marketing prodává
Předkládaná kniha vám řekne, jak prostřednictvím moderních technologií a internetu, ale i tradičně tváří v tvář, oslovit nejen rozum, ale také instinkty a emoce klientů a dosáhnout tak prodejního a podnikatelského úspěchu.
ekonomie
Ukázky

Intuitivní marketing prodává

140 Kč
Nahá pravda
(12x)
Autoři kacířsky tvrdí, že jsme se stali obětí fikce: Zadlužení světa a neustálá honba za růstem jsou časovanou bombou, která hrozí již brzy vybuchnout. Podrobují zdrcující kritice naše politiky, kteří z nás sami záměrně dělají poslušné ovce.
ekonomie
Ukázky

Nahá pravda

254 Kč
Společenská odpovědnost firem
Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR.
ekonomie
Ukázky

Společenská odpovědnost firem

229 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 109 položek
<< < 1 2 3 4 5 .. 11 > >>