Zábavná čítanka pro cizince studující češtinu, a to i pro začátečníky. Hádanky, anekdoty a veselé historky, ale i kriminální povídky, jak je autor nasbíral za 41 let své práce s cizinci.
K složitějším textům jsou testy porozumění s klíčem.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Knížka je vhodná pro procvičování pravopisu ve škole i doma. Cvičebnice se zaměřuje na tyto jevy: párové souhlásky uvnitř slov – b, p – d, t – ď, ť – h, ch – v, f – z, s – ž, š, vlastní jména a vyjmenovaná slova.
První česko-anglické dvojjazyčné vydání výběru z díla Roberta Fulghuma.Bilingvní elektronická kniha s funkcí odskoku mezi češtinou a angličtinou ve formátu ePub a mobi.