Nejprodávanější tituly v roce 2018
ekonomie

12 fází úspěšných prodejních rozhovorů - Hermann Scherer
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví,
ekonomie
Ukázky

12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

169 Kč
Efektivní financování rozvoje podnikání - Radek Chalupa
Systematická a komplexně zpracovaná publikace prezentuje vliv způsobu financování podniku na jeho výkonnost a podává ucelený obraz o možnostech financování podnikových činností.
ekonomie
Ukázky

Efektivní financování rozvoje podnikání

168 Kč
Jak psát reklamní text: 4., aktualizované a doplněné vydání - Zdeněk Křížek, Ivan Crha
(1x)
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu.
ekonomie
Ukázky

Jak psát reklamní text

246 Kč
Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace.
ekonomie
Ukázky

Krizová komunikace s médii

246 Kč
Leasing v praxi, 5. aktualizované vydání: praktický průvodce - Petr Valouch
Leasing je vysvětlen z pohledu nájemce i pronajímatele, z hlediska právního, účetního i daňového.
ekonomie
Ukázky

Leasing v praxi, 5. aktualizované vydání

169 Kč
101 příběhů a metafor z manažerské praxe: Kreativní nástroj pro lektory, manažery a edukátory - Petr Škrla
Autor prožil jako lektor a manažer velkou část svého života v Kanadě a Africe. Ve své nové knize prezentuje čtivým způsobem univerzální manažerské a životních principy.
ekonomie
Ukázky

101 příběhů a metafor z manažerské praxe

212 Kč
Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a praxi - Vratislav Kozák
Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.
ekonomie
Ukázky

Budování vztahů se zákazníky

69 Kč
CIO a podpora byznysu: s případovými studiemi CIO v ČR a SR - Jan Dohnal, Oldřich Příklenk
Kniha, která je ojedinělá na českém a slovenském trhu a dlouho zde chyběla, se zaměřuje na klíčové téma podnikové informatiky, kterým je dosažení souladu mezi podnikáním a IT, respektive mezi manažery byznysu a manažery IT.
ekonomie
Ukázky

CIO a podpora byznysu

229 Kč
Efektivní vzdělávání zaměstnanců: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Josef Vodák, Alžbeta Kucharčíková
Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se v dnešní době neobejde žádná firma, jež chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná.
ekonomie
Ukázky

Efektivní vzdělávání zaměstnanců

271 Kč
Marketing symfonických orchestrů: Publikum a veřejnost moravských filharmonií - Radim Bačuvčík
Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů.
ekonomie
Ukázky

Marketing symfonických orchestrů

69 Kč
Zobrazuji 181 - 190 z 288 položek
<< < 1 .. 17 18 19 20 21 .. 29 > >>