Ivan Crha, Zdeněk Křížek - Jak psát reklamní text

Jak psát reklamní text

Nakladatel: Grada 2012
Rozebráno
269 Kč
pohlídat

Anotace

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Další vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Celkové hodnocení
(1x)

Vaše hodnocení
No, tak jsem si tu knizku koupil a precet. Osobne to byl teda challange. Chci otocit sve vlastni znalosti a tak jsem zacal cist i takovehe knihy (drive manualy a programovani). A byl to teda porod, no tak ke knizce:

Na to kolik ma stranek jsem se z knihy moc nedozvedel, nemuzu rict ze bych se nedozvedel nic, ale moc toho nebylo. Autor...
Více

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Jak psát reklamní text
Autor:
Crha, Ivan a Křížek, Zdeněk
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024740614
ISBN:
978-80-247-4061-4
Doporučená prodejní cena:
289 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 224 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 24 cm
Rok vydání:
2012 (4. aktualizované vydání)