Vědeckofantastický román shrnující všechna témata, kterými se autor zabýval začátkem 60. let, a sice represivní stát bojující s obřími karetely, cesty na Mars, androidi, nacisté, cestování časem, čtení myšlenek a samozřejmě "simulakra".
Pokud jste si oblíbili fantastiku, která není pouze
černobílá, pak vás antologie veleúspěšného
spisovatele George R. R. Martina a uznávaného editora Gardnera Dozoise odmění množstvím jemných odstínů šedi.
Fotografický komiks pro děti od všestraného umělce Františka Skály. Unikátním způsobem v něm zachytil dobrodružnou pouť bezstarostného chlapíka Cílka, který vyšel jednoho letního rána navštívit svou přítelkyni poustevnici Lídu.
Představte si, že žijete v Londýně daleké budoucnosti, který se pohybuje prostorem pomocí motorů a kol a požírá jiná města. A co když vypadnete ze svého rodného mobilního města do zlověstného neznáma?
Fascinující ilustrovaná kniha o Praze, v níž se prolínají historické legendy s osobními příběhy a vzpomínkami. Černá kočka nás provází křivolakými ulicemi Starého Města a Malé Strany, abychom našli klíče k zámkům vlastního dětství.
Celosvětová diaspora čtvrt milionů lidí žije u paty vesmírné stanice. Město bez pravidel bují doslova jako plevel. Život má pramalou cenu a data ještě menší.
Carter Sloan je profesionální zabiják - ten nejlepší, kterého vláda budí z kryospánku pokaždé, když si nějaký úkol žádá jeho mimořádné schopnosti. Takže když zjistí, že ho tentokrát zmrazili na 258 let, vážně ho to nasere.
Borgové jsou na pochodu a jen pustina je jejich závojem. Troufalý plán by je mohl navždy zastavit, ale nese s sebou riziko, které jeden z kapitánů odmítá přijmout.
Po návratu od Keltské brány uvázl Gowery ve městě Bornn a nemůže se odtamtud hnout. Aby se nějak zabavil, předložili mu přátelé k prošetření nový fenomén, takzvanou „hru po síti“. Hra však není tak nevinná, jak se zpočátku zdála.