Nejprodávanější tituly v roce 2018
média a komunikace
Kniha
E-Kniha
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti. Jedná se o dosud málo zmapovanou oblast historie českých médií, zahrnující desítky titulů, z nichž některé formovaly celé generace, a jiné jsou dnes již téměř zapomenuty.
média a komunikace
Ukázky
Česky psané časopisy pro děti (1850-1989)
Štefan Švec
290 Kč
Kniha
Ke klíčové proměně společenského systému a specificky i mediálního systému docházelo v České republice po roce 1989. Průběh a podoba takzvané strukturální transformace českých médií je zde zmapována na příkladu českého lokálního a regionálního tisku.
média a komunikace
Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Lenka Waschková Císařová
247 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
Rámcovým tématem je vztah literatura médií, přičemž pojem média je chápán v nejširším slova smyslu. Úvodní text se věnuje transpozici evangelijní zvěsti do písemného kódu helénského světa.
média a komunikace
Ukázky
Literatura a média
Zuzana Vyskočilová
(ed.)
179 Kč
E-Kniha
Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset.
média a komunikace
Ukázky
Muzea a galerie
Radim Bačuvčík
69 Kč
Kniha
Bazar
V Nové ekologii médií autor shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, které média mají (nebo nemají), na demokratizaci společnosti.
média a komunikace
Ukázky
Nová ekologie médií
Karol Jakubowicz
300 Kč
Kniha
E-Kniha
Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace.
média a komunikace
Politická komunikace
Jan Křeček
179 Kč
Kniha
Co způsobilo výbuch třicetileté války, nejničivějšího konfliktu předmoderní doby, který – podobně jako později napoleonské války – nasměroval Evropu do zcela nové etapy jejího vývoje? Tato otázka mobilizuje již celé generace historiků.
média a komunikace
Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)
Jaroslav Miller
314 Kč
E-Kniha
Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva.
média a komunikace
Ukázky
Komunikace ve veřejné správě
Vladimír Heger
314 Kč
Kniha
E-Kniha
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání?
média a komunikace
Ukázky
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Olga Medlíková
,
Marek Šedivý
212 Kč
E-Kniha
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu soukromého a veřejného ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Zobrazuji
51 - 60
z
64
položek
<<
<
1
..
4
5
6
7
>
>>