Nejprodávanější e-knihy - leden 2019
ekonomie

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky
Kniha je jedinečným uceleným přehledem poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a práva pro nestátní (soukromé) neziskové organizace.
ekonomie
Ukázky

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky

288 Kč
Čtyřhodinový pracovní týden
(2x)
Peníze mají hodnotu jen tehdy, pokud máte čas si je užít. Strávíte-li své mládí v kanceláři, nejsou Vám k ničemu...
ekonomie
Ukázky

Čtyřhodinový pracovní týden

279 Kč
Finanční analýza – 5. aktualizované vydání
Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy - rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow — při zpracovávání finanční analýzy. Osvojte si metody výborně využitelné v podnikatelské praxi. Součástí je komplexní příklad.
ekonomie
Ukázky

Finanční analýza – 5. aktualizované vydání

254 Kč
Jak se stát skutečným lídrem
Ke správnému vedení lidí nestačí mít jen pouhé vysoké IQ. Kromě „obyčejné“ inteligence totiž musí mít každý skutečný lídr ještě jinou - EMOČNÍ.
ekonomie
Ukázky

Jak se stát skutečným lídrem

212 Kč
Public relations
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru.
ekonomie
Ukázky

Public relations

297 Kč
Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování
Moderní nástroje, jež lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích stromů v analýze rizika a rozšířen
ekonomie
Ukázky

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování

339 Kč
Marketing služeb - efektivně a moderně
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům.
ekonomie
Ukázky

Marketing služeb - efektivně a moderně

297 Kč
Hudba v televizní reklamě
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná.
ekonomie
Ukázky

Hudba v televizní reklamě

69 Kč
Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích
Kniha uznávaných autorů se podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních, nýbrž všech, s nimiž se můžeme setkat v podnikání, ve veřejné i neziskové sféře.
ekonomie
Ukázky

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích

502 Kč
Účetnictví podle mezinárodních standardů účetního výkaznictví 2013
Praktická publikace o účetnictví se věnuje hlavním otázkám účtování a vykazování podle Mezinárodních standardů účetního výkaznictví. První kapitola pojednává o vývoji IFRS.
ekonomie
Ukázky

Účetnictví podle mezinárodních standardů účetního výkaznictví 2013

526 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 51 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>