Monografie představuje jednu z určujících osobností české literatury od šedesátých let dvacátého století, básníka, literárního kritika, editora, překladatele a pedagoga Antonína Brouska.
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
Nezbytná pomůcka pro všechny, kterým záleží na lidech kolem sebe, kdo chtějí prožít smysluplný trvalý vztah nebo věrné přátelství bez konfliktů a hádek.
Pro miliony obyvatel Londýna je ráno šestnáctého prosince stejné jako každé jiné. Ne však pro Sama Wrena, který vyrazí do práce, nasedne do metra – a už z něj nikdy nevystoupí. Žádní svědci.
Řízení kvality je dnes pojmem, který používá při svém řízení většina firem, a určitě nejen na českém trhu. Naneštěstí se v dnešní době tento pojem řeší především zorným úhlem snižování nákladů a zvyšování efektivity v každodenním životě firmy.
Kniha receptů je především určena všem, kteří trpí hyperurikémií (zvýšenou koncentrací kyseliny močové v krvi). Ta bohužel způsobuje bolest některých kloubů, může zapříčinit jejich deformaci a dochází také k tvorbě ledvinových kamenů.