Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka - květen 2019
média a komunikace
Kniha
E-Kniha
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky
Jak rozumět populární kultuře
John Fiske
288 Kč
Kniha
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
média a komunikace
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938
Martin Charvát
,
Jan Jirák
207 Kč
Kniha
Kniha Rozmluva a usuzování se věnuje otázkám a problémům komunikace. Vychází z přesvědčení, že komunikací nelze rozumět výhradně komunikaci jazykovou a komunikační procesy není možné na procesy jazykové redukovat.
média a komunikace
Rozmluva a usuzování
Ladislav Tondl
62 Kč
Kniha
E-Kniha
Publicista a spisovatel Jan Vávra byl jedním z lidí, kteří stáli u zrodu televize Nova. Ve svých vzpomínkách se vrací k okolnostem samotnému vzniku naší první soukromé televize, líčí její zrod, počáteční potíže i fenomenální úspěch.
média a komunikace
Moc a nemoc televize Nova
Jan Vávra
222 Kč
1
2
3
4
5
(2x)
Kniha
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace
Koupení novináři
Udo Ulfkotte
332 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
Kniha se neotřelým způsobem zabývá otázkou emocí v dnešním světě, jež vysvětluje na podkladu současných nejpopulárnějších televizních seriálů (Hra o trůny, Dům z karet, Okupace, Homeland, ale i Panství Downton).
média a komunikace
Ukázky
Svět jako hra o trůny
Dominique Moisi
178 Kč
Kniha
E-Kniha
V této monografii je formulována a řešena základní teoretická otázka informační vědy, kterou je struktura informačního univerza.
média a komunikace
Teoretická východiska informační vědy
Barbora Drobíková
,
Radka Římanová
,
Jiří Souček
,
Martin Souček
171 Kč
Kniha
Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby.
média a komunikace
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
Jana Čeňková
,
Barbora Osvaldová
239 Kč
Kniha
E-Kniha
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci.
média a komunikace
Úvod do dějin tištěných médií
Pavel Večeřa
89 Kč
Kniha
E-Kniha
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace
Jak získat a ovlivnit téměř každého
Paul McGee
287 Kč
Zobrazuji
1 - 10
z
13
položek
1
2
>
>>