Nejprodávanější tituly - červen 2019
média a komunikace

Základy teorie krizového managementu
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze.
média a komunikace
Ukázky

Základy teorie krizového managementu

130 Kč
Rhetoric in European Culture and Beyond
Kniha Rétorika v evropské kultuře i ve světě vymezuje postavení rétoriky v systému kultury a vzdělanosti od starověku po dnešek.
média a komunikace
Ukázky

Rhetoric in European Culture and Beyond

280 Kč
Novověká ústní disputace
Cílem této knihy je přiblížit českému čtenáři téma disputací vůbec a především vykreslit základní obraz novověké disputace.
média a komunikace

Novověká ústní disputace

189 Kč
Buďte mistry improvizace
Kniha Buďte mistry improvizace vás prostřednictvím praktických cvičení naučí základním principům improvizace v mluveném projevu, v prezentacích a obecně v mezilidské komunikaci. Získáte nástroje, jak vtipně reagovat, jak překonat neočekávané situace, jak
média a komunikace
Ukázky

Buďte mistry improvizace

169 Kč
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 061 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 15 položek
<< < 1 2