Nejprodávanější knihy - srpen 2019
ekonomie

Vnitropodnikové účetnictví
Publikace slouží především jako praktická příručka pro zavedení vnitropodnikového účetnictví v účetní jednotce. Nezavádí žádné odborné termíny. Je vhodná pro účetní, kteří mají povinnost vnitro účetnictví ve firmě zavést.
ekonomie

Vnitropodnikové účetnictví

89 Kč
Zrození kmenového vůdce - 11%
(1x)
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
ekonomie

Zrození kmenového vůdce

350 Kč
311 Kč
Ekonomie dobra a zla - 11%
(3x)
Ekonomii dobra a zla publikovalo v roce 2011 prestižní nakladatelství Oxford University Press. Od té doby kniha oslovuje nejen české, ale i zahraniční čtenáře.
ekonomie

Ekonomie dobra a zla

358 Kč
318 Kč
Revoluce v podnikání
Právě TEĎ začíná éra podnikatelů – nenechte si ujet vlak!
ekonomie

Revoluce v podnikání

89 Kč
DPH a účtování - 11%
Osmé vydání zahrnuje změny platné od 1. 4. 2019. V ojedinělé publikaci je souhrnně vysvětlena poměrně složitá problematika přepravy uskutečňované při různých směrech přepravovaného zboží českými dopravci, dopravci z jiných členských států a zahraničními dopravci z tuzemska do jiných členských států EU a do zahraničí a opačně.
ekonomie

DPH a účtování

233 Kč
207 Kč
Druhá derivace touhy I - 11%
(4x)
Úvahy ekonoma Tomáše Sedláčka se ohlíží za událostmi nabitým desetiletím. Jedná se o jednu z nejdelších a nejsouvislejších sérií úvah v českém teritoriu, která ukazuje autorovu názorovou integritu a pestrost myšlenek...
ekonomie

Druhá derivace touhy I

313 Kč
278 Kč
Kafkonomie: Z boží vůle bankéř - 11%
(3x)

Přední český ekonom Tomáš Sedláček si společně s publicistou a konzultantem Romanem Chlupatým přizvali k debatě Jorise Luyendijka.

ekonomie

Kafkonomie: Z boží vůle bankéř

142 Kč
126 Kč
Manažerské účetnictví - 11%
Reedice vynikající domácí monografie nepopisuje pouze tradiční účetní metody a postupy;
ekonomie

Manažerské účetnictví

891 Kč
792 Kč
Marketing - Základy marketingu 2. díl - 11%
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
ekonomie

Marketing - Základy marketingu 2. díl

234 Kč
208 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - 11%
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
ekonomie
Ukázky

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

314 Kč
279 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 36 položek
<< < 1 2 3 4 > >>