Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Na velmi úspěšné knihy JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA a PODNIKATELÉ VERSUS PODVODNÍCI z r. 2016 navazuje Vladimír John tématem, jež se dotýká téměř každého podnikatele....
Futuristické vize předpokládaly, že rozvoj technologií každému z nás umožní v práci trávit méně času. I když se kolem nás změnilo mnoho, nejběžnějším modelem vztahů na pracovišti zůstává hierarchie nadřízený–podřízený.
V bestselleru Co nesmíte vědět! Michael Morris názorně
a srozumitelně vysvětlil, jak malá skupinka bankéřů sahá prostřednictvím hospodářských
a měnových válek po totálním ovládnutí světa. V tomto druhém díle se zaměřil na politiku.
Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat.
Jedná se o soubor poznatků z praxe Vladimíra Johna, který řídí nadnárodní holdingovou společnost Meriglobe, zabývající se poradentstvím v oblasti podnikání.