Nejprodávanější e-knihy v roce 2019 - média a komunikace

Kdo ví, kde budu zítra
(5x)
Tomáš Etzler (* 1963) je český novinář, který v letech 2007 až 2014 působil jako stálý zpravodaj České televize v Číně. V roce 1999 začal pracovat pro CNN jako editor zpráv a poté působil pět let jako válečný zpravodaj CNN na Haiti, v Iráku a v Afghánistánu.
média a komunikace

Kdo ví, kde budu zítra

169 Kč
Všichni lžou
(1x)
Už nemusíte chodit ke zpovědi — historie internetového vyhledávání postačí.
média a komunikace

Všichni lžou

229 Kč
Kniha kódů a šifer
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.
média a komunikace

Kniha kódů a šifer

199 Kč
Média, lži a příliš rychlý mozek
(1x)
Autorem knihy je spoluzakladatel webu manipulatori.cz, který se snaží podporovat nezávislé a kritické myšlení a odkrývat mediální lži.
média a komunikace

Média, lži a příliš rychlý mozek

229 Kč
Dějiny českých médií
Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin.
média a komunikace

Dějiny českých médií

424 Kč
Media life
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace

Media life

210 Kč
Čtvrtá revoluce
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace

Čtvrtá revoluce

220 Kč
Jak rozumět populární kultuře
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace

Jak rozumět populární kultuře

179 Kč
Šok! Hrůza! Média!
Média dnes doslova hýbou společností. Víte, jak se v nich orientovat? Kdo vlastní české sdělovací prostředky a jak se to odráží v jejich obsahu? Tušíte, co se odehrává v novinářském světě a kdo, jak a proč pro vás zprávy tvoří?
média a komunikace

Šok! Hrůza! Média!

169 Kč
Marketingová komunikace a public relations
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel.
média a komunikace

Marketingová komunikace a public relations

Jan Halada (ed.)
110 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 32 položek
1 2 3 4 > >>