Nejprodávanější Kniha - leden 2020
média a komunikace

Věž a náměstí
(4x)
Niall Ferguson je uznávaný historik, autor čtrnácti knih, z nichž zná český čtenář tituly Vzestup peněz či Velký rozklad. V nové práci analyzuje podoby mocenského vlivu.
média a komunikace
Ukázky

Věž a náměstí

538 Kč
Kdo ví, kde budu zítra
(4x)
Jak to dopadne, když si uznávaný komentátor Jindřich Šídlo sedne s Tomášem Etzlerem, spolupracovníkem americké CNN a bývalým reportérem České televize v Číně, a povídají si o novinařině?
média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

314 Kč
Kritické myšlení
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace

Kritické myšlení

107 Kč
V síti dezinformací
Ústřední témata knihy jsou šíření dezinformací v online prostředí a psychologie davu.
média a komunikace

V síti dezinformací

89 Kč
Jak opravit budoucnost
(1x)
Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom se opět mohli těšit.
média a komunikace

Jak opravit budoucnost

313 Kč
Vygoogli si to!
Larry Page a Sergej Brin začali svou kariéru jako dva studenti univerzity Stanford s odvážným nápadem: dát řád všem informacím na světě.
média a komunikace

Vygoogli si to!

269 Kč
O nových médiích, modularitě a simulaci
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace

O nových médiích, modularitě a simulaci

306 Kč
Digital Humanities
Kniha podává zevrubnou zprávu o způsobech poznávání a produkci vědění v současných humanitních vědách.
média a komunikace

Digital Humanities

239 Kč
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
média a komunikace

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938

207 Kč
Šok! Hrůza! Média!
Čeští novináři po roce 1989: od svobody k oligarchům.
média a komunikace

Šok! Hrůza! Média!

269 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 21 položek
1 2 3 > >>