Tento výukový text předkládá informace o stavbě lidského těla v objemu a na úrovni vhodné pro bakalářské studium nelékařských medicínských oborů – všeobecná sestra, dětská sestra, porodní asistence a ošetřovatelství.
Publikace plzeňských autorů stručně a přehledně nabízí základní poznatky o současných zobrazovacích metodách v medicíně. Kniha je koncipována jako učební didakticky přehledný text, tabulky, schémata s více než třemi sty obrázků.
Studium topografické anatomie má význam jako možnost provedení syntézy znalostí získaných při studiu soustavné anatomie. Dokonalé zvládnutí systematické anatomie je tedy předpokladem pro studium anatomie topografické.
Kniha vznikla jako rozšířené vydání monografie Lidský mozek (2000, 2002). Popisuje funkční systémy lidského mozku obecně, zrakové, sluchové a taktilní poznávání, paměť, jazyk, praxii, lateralitu, emoce, vědomí a pozornost.
Poutavý a místy strhující profesní příběh Petra Neužila mapuje vývoj kardiologie posledních desetiletí. Primář Neužil vybudoval z oddělení kardiologie Nemocnice Na Homolce prestižní pracoviště, na němž zavádí nejnovější metody léčby.
Čtvrté, upravené vydání učebnice určené pro studenty bakalářských směrů a nelékařských směrů magisterských, resp. inženýrských, jako základní text ke kurzům patofyziologie v těchto výukových programech.
Digitální média — počítače,
smartphony, herní konzoly
a v neposlední řadě i televize —
nám mění život. V USA dnes
mladiství věnují digitálním médiím
více času — alespoň sedm a půl
hodiny denně — než spánku.
Knížka je čtenářsky náročnější, určena především lékařům, psychologům, filosofům, přírodovědcům, odborníkům na počítačové vědy, pedagogům, motivovaným teologům - a samozřejmě i všem, kdo se snaží pochopit, co znamená, řeknou-li si "Já".