Učebnice určená k práci s učitelem i ke studiu samouků, v českém jazykovém prostředí i mimo ně. Autor vyučoval 41 let češtinu studenty asi z 80-ti zemí, učebnice byla vyzkoušena v mnohaleté praxi.
Bilingvní vydání tří skvělých povídek známého amerického spisovatele, představitele "ztracené generace" a jazzového věku, které s humornou nadsázkou vyprávějí příběhy o bohatství a moci.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Tato publikace je určena studentům Farmaceutické fakulty UK. Zaměřuje se na základy individuální přípravy lékových forem. Technologické znalosti těchto aplikačních forem léčiv jsou potřebné obvykle při jejich individuální lékárenské přípravě.
Tato příručka přináší 18 hlavních témat se zásobou slov, slovních spojení, vět a krátkých dialogů. Důležité obraty, věty a dialogy jsou nahrány na 2 přiložených audio CD. Součástí příručky je přehled ruské výslovnosti a informace o ruské mluvnici.