Nejprodávanější tituly - listopad 2020
ekonomie

Kdo chce naše peníze?
(6x)
Knížka přední české ekonomky mladé generace se nevyhýbá nepříjemným otázkám. Je určena pro každého, kdo chce slyšet jasné ekonomické odpovědi a kdo se nebojí používat zdravý rozum.
ekonomie

Kdo chce naše peníze?

134 Kč
Monetární ekonomie v období krize a konvergence
Monografie významných českých autorů pokrývá stěžejní otázky vnější rovnováhy v malé otevřené ekonomice, dynamiku měnových kursů v krátkém a dlouhém období a hlavní vývojové fáze měnové politiky v České republice za období 1993–2017.
ekonomie

Monetární ekonomie v období krize a konvergence

359 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
ekonomie
Ukázky

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

314 Kč
Tajemství snadných zisků na burze
Cílem této knihy je čtenářům prakticky vysvětlit většinu snadných způsobů, jak se skutečně vydělávají peníze na burze a na lidech, co chtějí obchodovat.
ekonomie

Tajemství snadných zisků na burze

449 Kč
Jak se stát skutečným lídrem
(1x)
Ke správnému vedení lidí nestačí mít jen pouhé vysoké IQ. Kromě „obyčejné“ inteligence totiž musí mít každý skutečný lídr ještě jinou - EMOČNÍ.
ekonomie

Jak se stát skutečným lídrem

224 Kč
Řízení změn ve firmách a jiných organizacích
Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně.
ekonomie
Ukázky

Řízení změn ve firmách a jiných organizacích

212 Kč
Soumrak homo economicus
(2x)

Soumrak homo economicus navazuje na úspěšnou Sedláčkovu prvotinu Ekonomie dobra a zla. I v tomto textu nalezneme snahu vrátit ekonomii lidský rozměr a lidem víru v ekonomii.

ekonomie

Soumrak homo economicus

116 Kč
Marketing neziskových organizací
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací.
ekonomie
Ukázky

Marketing neziskových organizací

69 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl?
ekonomie

Jak z dobré firmy udělat skvělou

455 Kč
Základy statistiky
Publikace Základy statistiky přináší elementární poznatky z teorie statistiky a objasňuje podstatu statistického zpracování dat a tuto exaktní vědu přibližuje jako velmi praktickou disciplínu.
ekonomie

Základy statistiky

332 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 212 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 .. 22 > >>