Tato učebnice v rozsahu A1-A2, B1 (učivo základního kursu jazyka s přesahem do problematiky obecně odborného vyjadřování) je určena těm, kdož usilují ...
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Tato publikace je určena studentům Farmaceutické fakulty UK. Zaměřuje se na základy individuální přípravy lékových forem. Technologické znalosti těchto aplikačních forem léčiv jsou potřebné obvykle při jejich individuální lékárenské přípravě.
Učebnice se zaměřuje se na současný vývoj: klade důraz na odolnost, komunitu, duchovní potřeby a zdroje, partnerství, rozmanitost a mezioborovost (kterou reprezentuje i autorský kolektiv).
Tato publikace vás provede všemi písmeny ruské abecedy a naučí vás je psát a číst jak tiskacím, tak psacím písmem. Získáte tak prakticky použitelný základ pro vycestování, studium, ... Budete moci vyplnit formulář například na hranicích nebo v hotelu